explosion ..

                               
hihi. idag har jag typ knäppt 32032897502 tusen kort med mitt lilla barn can♥n , efternamn powershot.
så jag heter anna powershot. :D
som sagt, har typ knäppt jätte många kort. men hälften blev dåliga eftersom jag inte ansträngde mej så jättemycket när jag knäppte. menmen.
jag har också bakat idag. chookladmuffins såklart :D men det händer också en sak. :)
det expolderade i mikron när jag smälte smöret. :o
detbara pppoooff och när jag öppnade luckan så bara rann det ner smör från mikron.
det var faktiskt lite roligt ;D
haha. men nu så är jag så himlans trött att jag går och lägger mej.
ha det såbra. :)

            

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA [fotoblogg]

Min kamera heter Carina von D60 af famijen Nikon alá (mitt efternamn, skriver helst inte det i bloggen eller på internet)

=D

2009-08-13 @ 22:50:52
URL: http://nnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0