godmorgon? :)

godmorgongodmorgon-
idag så ställde jag klockan på halv 8 men somnade omoch vaknade för nån minut sedan. sällan jag :D
idag så ska jag göra jag vet inte. men det är inte tråkigt att inte vara med något. detär skönt. för man kan göra en massa andra saker i stället. :)
som igår så tvättade jag min cykel, städade och knäppte kort med syrran.
och jag har nog andrig skrattat så mycket som jag gjorde igår ;D
hihi. nån bilder kommer säkert.
det blir nog ett inlägg lite senare idag.
för nu har jag inte så jätte mycket att bloogga om. så vihöörs :D
företsen, vad tycker du om nya headern? :)

                    
                             fotograf: jag
                            modell: syrran
                    utrustning: canon powershot sx110 is


• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA [fotoblogg]

Svar: Tack för att DU rösta :D

Tack så jättemycket, testade något annorlunda x) <3<3

2009-08-13 @ 10:11:19
URL: http://nnina.webblogg.se/
Postat av: Khalid

oh tusen tack för dina ord <3 !

oh vi har samma kamera XD

2009-08-13 @ 14:44:53
URL: http://khalid.blogg.se/
Postat av: Khalid

Ifall du vill ha lite tips, försök med att fota med blixt också.. tror det skulle ha varit finare med blixt ;)

2009-08-14 @ 11:33:16
URL: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0