TILLBAKA!

hejhej,
nuär jag äntligen tillbaka. jag hoppas också att ni tycker änligen ;D
jag har ny header. ungefär samma som jag hade förut, men inte lika. detär lite havs tema påden här.
jaja, jag har missat en heldel i blogg världen nu. men hoppas att jag så snabbt som möjligt kommer in idej igen.
det kommer nog ett inlägg omdagen lite senare.
ha det såbra medans.
hejdddåå :)


bild kommer senare :D

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA {fotoblogg}

I NEED YOUR HELP!

Spara min gamla blogg eller skapa en ny?

Svara i bloggen :D



Btw, gillar den nya headern :D

2009-08-11 @ 15:35:32
URL: http://nnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0