dom är på gång!

godmorgongodmorgon!
jag pratade nyss med hanna i telefonen, (hanna=kusin) xd Hon sa att dom hade satt sig på tåger oh skulle åka nu, så dom kommer nog fram vid 5 tiden och då ska vi nog äta lite taco och sedan mysa oh leka lite. Jag vet inte om det komemr så jätte många inlägg denhär veckan, men det blir nog något :D
nu ska jag gå och städa lite. hörs sedan, nån dag.
pusssssssssssar


                         
                          busungar :*


• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: Randy

Tack =) Låter som en mysig dag!

2009-07-07 @ 12:23:24
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0