HEEEEMMA ;D

hejhej,
äntligen hemma!
och jag verkar ha tagit med mej det dåliga vädret hem till gävle !?
struntsamma.
Vecka på västkusten har varit kanon! fint väder och världigt skönt. vi har gjort allt ifrån badat till cyklat oh spelat badminton till varit på outlet. Vi har helt enkelt gjort det mesta. vi har också träffat två läckra killar , ( bildkommer)
nu är det såhär att jag har väldigt ont i huvudet så jag vet inte om jag orkar skriva så mycket mer, så nu berättar jag med bilder istället!

                                 



ha det såbra, det kommer väl någoting imorgon, men nu så ska jag åka och köpa större minne till datan och ett nagellack :D<3

pusssar

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA - FOTOBLOGG ♥

Kul att du är tillbaka :)

2009-07-04 @ 16:54:03
URL: http://nnina.webblogg.se/
Postat av: ajla oh bella

du måste ju skriva ssuperana ... blabla på bilderna , speciellt bilden på killarna ! ;)

2009-07-04 @ 20:16:17
URL: http://ajlapajla.blogg.se/
Postat av: fia person

hejhej, kul att du är tillbaka ;D

2009-07-05 @ 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0