hejsanhoppsan! :D

HEJHEJ, nu är det en ny dag oh nya saker kommer att hända. Idag så ska jag vara med bella och jag kan ju säga att det blev en toppen kväll igår på sommarkvällar! :D
lika bra nästagång ?
Jaa, nu sitter jag och väntar på att hon ska ringa. för hon sa att hon skulle göra det kl.11.
hihihi, var nyss ner och hjälpte mamma med MSN. hon kan verkligen ingeting!
OCH FÖRESTEN, FÖRLÅT ATT JAG INTE BLOGGAT ;/
men jag har verkligen inte haft tid!
men nu ska jag skärpa mej och skriva två inlägg per dag tror jag :D
nu så ska jag svara på kommentarer och sedan så ska jag besöka era bloggar,
såå ha det så bra/ A

                              
                                    model: jag
                                 
fotograf: bella :)
              
                    


• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA {fotoblogg}

Svar: haha, ja :( gör de nå mer så anmäler jag, Mohaha (6)



och tack så mycket, har ändrat totalt :D <3

2009-07-23 @ 12:05:05
URL: http://nnina.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

skitsnygg header!

2009-07-23 @ 20:19:04
URL: http://aaalx.webblogg.se/
Postat av: amanda

frågestund på bloggen , kika in :)



och du är jätte duktig på att fota :>

2009-07-24 @ 00:42:02
URL: http://amazingbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0