pojken som blev mobbad och sedan cool!

hejhej, sitter här och väntar på att klockan ska gå lite fortare. jag trode att beck skulle börja kl halv 9 men den började halv 10 och jag som hade gjort så fint med godis skål och läsk, men det fick vänta lite. Så jag gick upp och började blogga lite. :D
idag har jag gjort väldigt mycket, först så har jag gått på stan och köpt en massa saker, och sedan har jag varit med tobbe, carl, adde, hanna , wilma och emma. Jag tror att vi gjorde världens bästa film. "pojken som blev mobbad och sedan cool" heter filmen och den vart riktigt lyckad ;D heheh, själv flimade jag. Tittat på film har vi också gjort och massa annat roligt. LYCKAD DAG IGEN ! ;o detta är ju nästan lite konstigt ;)
hehhe,
imorgon så kommer mina kusiner till mej, dom ska vara här tills på fredag. vi kommer att ha riktigt roligt!
ni får höra mer imorgon, ;)
                                                        INKÖPEN IDAG ;)
                                                             klickabarabilder ;*                     

                                               
        blus från jc: 199 kr
        "sporttoppar" från kappahl: -
       presenter till kusinerna: det för ni veta imorgon :)
       kamera väska expert: 299 kr
       nagellack åhlens: 25 st
       bikini lindex: 149 kr
       hårdisk elgiganten: 990 kr   (pappa betala halva priset, gulliga pappa)
       t-shirt h&m: 129 kr
       
                                        
                                    tre matta och sommriga färger ;)
                                           jag diggar den i mitten, :D

                                           
                              rödblommig blus passar bra på sommaren :)


vi hörs imorgon, och komihåg! tipsa om min blogg <3
pussssssssssar

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA-FOTOBLOGG

den där oranga har jag :D

Sv: Hehehe, sura godisar (y)<3

2009-07-06 @ 22:21:01
URL: http://nnina.webblogg.se/
Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Sv: KUL att du tycker det, tack! :DD

Det beror på hur mycket du ska likna den, i och med att det är Copyright på den, så att den inte blir för lik. Vad hade du tänkt göra lika dant? :)

2009-07-06 @ 22:23:46
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/
Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Sv: Ja, gör du det! :) Helt okej! ♥

2009-07-07 @ 11:35:56
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0