saradag:)

sarraadag

hejhej, idag har jag inte bloggat något på morgonen, oh det var för att jag låg kvar i sängen till kl.12 oh sedan ar det uppochhoppa och åka iväg till valbo för jag , mamma, pappa och broden skulle äta lunch där.
mamma,pappa och broden åt något jätte äckligt och själv åt jag den godaste maten på hela jorden!
spaghetti och köttfärs sås ;)
oooohh, så gott det va! hihi . efter vi hade ätit så gick vi på ikea och handlade massa sakar till huset:)
Nu komemr det bästa. egentligen så skulle vi åka hem efter det men vi fick ändå in till köpis och jag köpte ett linne från ginatricot och ett par tights från bikbok. silvriga (H) men när vi satt i bilen påväg hem så såg vi att dom var sönder, så mamma ska åka in och kasnke köpa nya :)
jaa, när jag kom hem så stack jag till sara och mamma pratade med saras mamma medans jag och sara proppade i oss massa körsbär! :D så himlans gott! vi gjorde inte så jätte mycket mer typ spelade data och spelade gitarr och blockflöjt, jag var bäst på det. jag kunder "spela" du gamla du fria!
eller i mina öron såå :)
När klockan var halv 6 så kom min pappa och hämtade mej för jag pallade inte gå hem och slösa krafter för jag, mamma , sara och hennes mamma skulle på FRISKIS OCH SVETTIS !
det var verkligen skitroligt, men jobbigt kan jag säga er!
hihi, jag och sara var såklart bäst :)
jag berättar mer sedan för nu ploppade min macka upp ur brödrosten, och mina popcorn poppar i kastrullen, så det är bäst jag går och vaktar dom, och förresten så börjar Beck nu! :)

                           
                                   fotograf: självutlösaren
               hihiih ,vet inte varför jag ladda upp bilden hade lust med det bara.
beck började för 5 min sen , måste sticka. byebye
                              pusssssss.

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: anna- fotoblogg

jag var tvungen att ta bort din kommentar sara :(

men du får skriva en ny <3

2009-07-13 @ 22:03:42
URL: http://ssuperanna.blogg.se/
Postat av: malin :)

finast bild ! :) <3

vi måste träffas nåndag hunni :* <3

irng mej när som helst elr sms elr vad fan som helst :* <3

2009-07-14 @ 16:11:25
URL: http://stylebymmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0