solbränd och härligt sommrig

hejhej, nu är kl. 20.00 och jag skulle egentligen vara på stan och kolla på martin stenmark nu. Men varken hon jag skulle gå med kunde och jag orkade inte fixa till mej och hålla på så vi skippade det. :)
så nu sitter jag här och ska försöka få till ett inlägg om dagen. eller jag ska egentligen bara lägga in lite bilder.
så njut av sommarbilderna och kommentera! :D

                      

           


                                                       

ha det bra. nu ska jag och bella hitta på något `:)

pusssssssssss.

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihi ja :D

2009-07-15 @ 21:37:14
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0