tezzan här!

god morgon, sovit gott? inte jag! regnet piskades mot fönstret hela natten och de har varit iskallt, sen blev man väckt typ tio av hanna och hampus. dom tände lampan i taket, skrek och typ hoppade på anna och mig. skulle helst vilja dra täcket över huvudet och somna om. till viss del så gjorde jag väl också de eller iaf försökte, men insåg rätt snabbt att jag inte skulle kunna somna om av allt ljud i hela huset. ska bli skönt när dom drar iväg och bada i fjärrna så blir de lite lugnt i huset några timmar. då ska jag chilla och ha tända vaniljljus samt lite skön musik. orkar inte skriva något mera, ha de bra alla söta.

kram tezzan

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: Khalid

hehe ska försöka att inte ta långpaus! vad har du gjort idag ;D ?

2009-07-09 @ 14:44:52
URL: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0