20090406

nu kommer det första riktiga "skriv" inlägget.
ochdet ska handla om inget annat än MUFFINSSARR ! ;D;D


                           chokladmuffinsar.
         ungnstemperatur: 200 grader.
100g margarin
2 ägg
2 ½ dl socker
1 ½ tsk vaniljinsocker
1 kryddmått salt
4 msk kakao
2 dl vetemjöl
½ tsk bakpulver

gör såhär:
ställ ut några papparsformar på en plåt och sätt på ungnen.
smält margarinet och låt det svalna.
vispa socker och ägg pösigt. tillsätt de andra ingredienserna.
bland till sist i matfettet.
fördela smeten i pappaerformarna.
fyll dem inte mer än 3/4.
grädda mitt i ungnen i ca 10 min.


                     

till de stackarna som inte vet hur man gör choklad muffins. ;/

ha det bra ,, igeeen. :)

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA

STACKARS de som inte kan göa kladdkaka :(

2009-06-04 @ 20:31:15
URL: http://nnina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag säger det samma som nina,

choklad/kladdkaka är det godaste som finns!!

pusss, fia. =)

2009-06-05 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0