20090506

min dag just IDAG.
idag har det varit en skön dag iskolan. Vi har faktiskt bara haft en riktig lektion. sedan har vi haft luffarschaks tunering och tittat på film.
på luffarschaks tuneringen gick det väl bra, men jag åkte ut med flit för jag ville spela tecken men bella, linus och simon.
det var mycketmycket roligare. Efter den iallafall så gik vi på lunch och åt kycklingfileér. Det var helt OK faktiskt ;)
Och sedan tittade vi på en film som heter mumierna typ. den var inte så jätte bra för det var data gjort hela rubbet.
men den dög.
just nu sitter och och bloggar och ska snart på stan och köpa skor och kläder. ( skor till skolavslutningen som är om 5 dagar) :D
om ni undrar varför jag är så glad har vi svaret hos mina kompisar ajla och bella.
nu ska jag dra på stan så¨vi hörs ikväll och då får ni se vad jag har köpt. :)

nnina.webblogg.se    [ BESÖK ]
hoppas alla får en lyckad dag,

pussarna och hejdåå:)


                      


-


• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA

tack för reklamen (a)

låter som en superdag!

2009-06-05 @ 22:28:45
URL: http://nnina.webblogg.se/
Postat av: bulla :D

naaw <3

2009-06-05 @ 22:45:16
Postat av: anna

heheh, ingen orsak, men nu får du reklama mej, ;);)

heheh.

(L)

2009-06-05 @ 22:59:58
Postat av: NINA

tacktack (a)

besök min blogg allihop!

och de låter som en superdag :D

2009-06-05 @ 23:08:47
URL: http://nnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0