20090606

NATIONALDAG
jag har glömt att påminna alla om att det är nationaldag, om någon har glömt ;)
men hejdåå, ska sticka och titta på brorsans fotbollsmatch nu,
vi hörs kanske ikväll :) <3
pussssss. :)

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: evelina

sv: okej :) inte den bästa dagens fråga men man måste ju ha något att skriva i sin blogg hihi :)

ha det bra.

2009-06-07 @ 11:46:45
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: fia

oj, det hade jag glömt :S

haha, skriv ett lika bra inlägg som förra du gjorde, snälla :)

ha det bra / fia.

bwt. ska åka bort i 1 dag så kommer inte att kunna kommentera på en dag ;/

2009-06-07 @ 13:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0