20090606

hejhopp alla morgontrötta branrumpor.
kl. är 10.13 och jag är trött. igår gick jag oh la mej kl. 23.50 och innan jag somnade så läste jag oregelbunda verb . (på engelska)
det sög. men om man inte har någoting att göra så får det väl bli så. :)
inatt så drömde jag om en klassfest som min klass hade . och det var skit roligt för alla hade klätt utsig till typ apor förutom alla tjejer som hade klätt utsig till typ något jätte konstigt.
det var skit roligt iallafall.
idag så vet jag ingeting jag kan göra. för ajla och bella ska åka någonstans som dom aldrig säger ;o
och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. nån som kan komma på något som jag kan göra ? vädret är ju inte heller så jätte bra så jag kan ju inte gå ut och fota utan att frysa ihjäl och massa skit.
men om alla kommer på någoting så kanske jag inte har så tråkigt och då kan jag blogga ännu mer ! :D

              

vet inte varför jag ladda upp bilden men hade lite tråkigt.
ha det bra :)
pussar. <3

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: fia person.

hihi, din inlägg äger.

fortsätt så :) <3

2009-06-06 @ 15:21:34
Postat av: evelina

svara gärna på dagens fråga :D

ha en bra dag.

2009-06-06 @ 15:26:52
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: anna

okeej ? :)

2009-06-06 @ 16:12:46
Postat av: NINA

en dag sen , men , :''''DD

va med nån annan :)

bra inlägg förresten! ;D<3

2009-06-07 @ 10:11:27
URL: http://nnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0