20090706

hejhej,
nu är jag extremt uttråkad så jag gick ut med kameran och knäppte kort på mej och min hund.
fick rätt många söta bilder.
Just nu är kl. 15.25 och jag har inte gjort någoting, eller bara suttit i ett träd och smsat och pratat med bella, men det var inget intressant. ska snart äta mat och sedan ut och röja skit ur dom på fotbollsplanen. är supertaggad. efter matchen så ska jag och mitt fotbolls lag ut och grilla korv så jag tar med mig kameran, :)
ha det bra.pusspuss anna :)

               

visst är han söööt!? ;*

.


• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA

Supersöööt :D <3

2009-06-07 @ 16:52:47
URL: http://nnina.webblogg.se/
Postat av: evelina

sv: ja det tycker jag med! hon hade en sån härlig färg på sin klänning :)

2009-06-07 @ 21:11:10
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: anna

svar till alla :

det var en skön färg på klänningen,

till nina: det tycker jag med !! :) <3

2009-06-08 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0