20090706 och 20090806

hejhejhejhejhej.
nu kommer det bli ett låååånngt inlägg. men det går bra att läsa det med. ellerhur? ;)
vi börjar med att läsa om igår.
IGÅR:
jag har ju skrivit om lite vad som hände igår , och nu ska jag berätta om vad som hände efter min match som vi förlorade med 1-0.
när vi hade spelat klart så gick vi och åt grillad korv. det var väl gott.
sedan gick maxi, matilda, bianca och jag och tittade på killarnas match. dom vann med 3-1. :)
och då kom maxi på att vi skulle bada hos hennes morfar och mormor, och det fick jag så jag och hon drog hem till henne. Maxi sa att det var ungefär 29 grader i poolen, men när vi kom dit så var det 25 grader och det var halv nio på kvällen ;s
men vi badade ändå. det vart faktiskt skönt efter ett tag ;)
när vi badat klart så cyklade jag hem och åt en macka , och då kom jag på att vi skulle åka och bada imorgon( idag då)
så det vart ett rus genom huset och jag packade som en dåre. När jag hade packat klart så maserade mamma mej. det var S K Ö N T!
hehe.
när klockan var 10 så höll jag på att dö av trötthet eller vad man säger.
så,,, godnatt :)

                         
                     sötnoos :)


MIN DAG IDAG:
vaknade kl 10 över 8 , hade sovmorgon :D:D:D
jag var ändå trött när jag gick upp, men det gick bra. jag gick ner och rostade 2 skivor limpa. jag visste inte om man kunde rosta limpa men det gick skit bra, och gott blev det också. När mackorna ploppade upp så fasnade en limp skiva och jag var ju tvungen att försöka få ut den annars så skulle den brännassöndet när vi rostade sedan ;s så jag började försöka få upp den men en grilltång, men det gick inge vidare bra. men jag lyckades tillslut och då var kl. 8.30 och då skulle ajla komma och möta mej, så jag skyndade mej att kläpå mej och fixa mej lite. och som tur var hann jag. :)
när vi gått en bit till skolan, eller kasnke 10 meter så kom nina cyklande med sina röda gryma glasögon (H)
vi pratade med henne och hon cyklade med oss till skolan.
vi började kl. 9.45 och vi kom precis i tid. ;)
vi hade ingen riktig lektion ibörjan för vi hade ungefär bara 45 min. så vi spelade lite kort och grejsade lite.
Nu var det dax för att åka buss till fjärranhöjder. :)
det skulle bli skit roligt. :D:D
nu orkar jag inte berätta nå mer om badet men det var jätte roligt iallafall. eller inte så jätte ;)
ha det bra, imorgon blir det världens bildbooommmb, FÖR DET ÄR KLASSFEST :D:D

pusspuss,

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: NINA

HAHA :'dd, jag är gryyym :D <3

2009-06-08 @ 20:17:19
URL: http://nnina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! Kommetnera gärna min! Ha en fin kväll! :)

2009-06-08 @ 21:04:59
URL: http://miqq.blogg.se/
Postat av: rebecka

tack :D <3

cilla!



vem är du? <3

2009-06-08 @ 21:31:34
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: aa dom var faktiskt super goda med! :D

2009-06-09 @ 19:19:25
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: bekka

Fin blogg :)

2009-06-10 @ 10:25:59
URL: http://rebeckarannali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0