20090706

hejhej,
nu har jag ingeting att göra , igen. men ska snart dra på min match. hoppas jag vinner (A) vi ska spela mot huge F96. Om ni undrar så är vi med i en 96 serie och då måste vi ju möta huge 96 också, ;s( jag spelar också i huge)
konstigt jag vet man det blir bra.
i detta inlägg så vet jag inte vad jag ska skriva om så det blir något jag skrapat ihop. :)
Min dag så långt jag har kommit, :)
ja, som vi vet så har jag ingeting att gör så jag sitter och tittar ut genom ett fönster och tittar på min pappa som arbetar uppe på taket. jag vet inte vad han ska göra då, men strunt samma :)
jag har nyss ätit plättar med jordgubber och halon. 
S Å  H I M L A  G O T T!  Det är ju såklart min underbara mamma som har gjort dom. :)

                                               kickaa ;*
det var ju gott iallafall,
nu har vi kommit ikapp min dag så nu kan jag gå ut med min älsklinnnggss hund snobben :)
pusspuss, hörs ikväll :)

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: sara

det ser gott ut :)<3<3

2009-06-08 @ 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0