20091006

jaddu, åren går fort och nu är det skolavslutning igen.
YEEEEEEEEEEEEES! :D
nu ska jag skriva lite snabbt om min dag som jag och bella lyckades jävligt bra med ;)
Jag gick upp kl. 10 över 6 och gick ner och åt lite. sedan fixade jag med och sen stack vi till krykan. Jag skulle inte sjunga eller något trams ;) men vi hade typ nån kör som skolan hade fixat. Det var itne så jätte rolgit iallafall. När dom hade sjungt klart så gick vi ut oh sa hejdå till alla barn som jag gick i samma klass med, och peter min lärare är så gullig gammal gubbe , och det var ju sista gången jag såg hela min klass tillsammans, Det var nästa lite ledsamt efter alla 6 år ;(
men det gick bra,
när jag kom hem så fikade jag , mamma och pappa för det gick ju inte att sitta där ute vid kyrkan för det bara öste ner regn ;s
Bella ringde och jag åkte bil till henne, vi hade skit najs! Fatta vad vi sjöng och skrattade! Det var ingen hemma hos henne så vi satt och dunkade musik hela dagen :D
det var riktigt roligt faktiskt ;)
bilder kommer.
sedan så kom hannes hem till henne och vi hade väl roligt ;) vi gjorde inget speciellt , eller typ sprutade med dusch grejen ( vet inte vad det heter) på hannes men han blev inte blöt för vi missade ;o
så vi fick torka upp allt.
ha det bra , och förlåt för att jag inte har varit så social, men ska skärpa mej nu!
pusss.

                   
sommarhet (H)

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: bbbella

DDAAAAAGEN ÄGDE SÖNDER ! :D :D :D :D <3<3

2009-06-11 @ 10:59:08
Postat av: NINA

men anna, du kommer ju fortfarande gå med superccoola mig, du har inget och sörja över (hhhh)

nina hemma, nina självgod

2009-06-20 @ 17:13:37
URL: http://nnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0