20091306

jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat mej så bra, men nu ska jag göra det har jag bestämmt. :)
jag kan berätta om dagen som snart är slut.
Jag vaknade kl halv 11 och då gick jag raka vägen till mobilden som låg på vardags bordet och smsade bella att jag inte kunde vara med henne för jag skulle städa -.-
och det gjorde jag också , jag städade fram tills kl 14.00 och send så spelade jag och pappa något kortspel och åt lite.
sedan kom mamma hem och vi åkte till stan och fikade. Det var något att man fick gratis fika för kalmar och gävle tävlade, typ.  sedan så gick vi och tittade på skor och jag hittade två par ursöta skor som jag ville ha, men vi skulle avakta lite och se när sommar skorna kom in. :)
 vi gick också och handlade kläder, jag köpte två par tröjor och strumpor och massa halsband och smycken.
väldigt nöjd faktiskt ;) när jag kom hem så borrade mamma och jag upp en tavelram och jag satt i två foton, och jag ska fråga bella sedan som jag kan få en jätte fin bild på henne när hon sitter på en klippa. Ajla ska jag också fråga sedan :)
när vi satt upp tavlorna och fixat lite så gick jag och hämtade dammsugaren och dammsög. väldigt tråkigt men det behövdes ;)
Min syrra kom in i mitt rum och slet ut alla kläder och började prova och när hon var klar så fick jag städa upp allt -.-
precis när jag vart klar så var det mat. Vi åt mammas special kyckling spett men jordnötssås och ris. GOTT !
nu sitter jag här och ska snart gå och titta på en film och käka godis;)
pusssarr :)


          
här fikade vi,
det var mer folk än det ser ut som :)



ha det bra nudå :)
vi hörs imorgon, pussar igen.


• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: bbbella

haha , okej då -.-'

inte den finsate , menmen ;*<3

2009-06-14 @ 13:30:20
Postat av: fia

fina skor, jag har faktiskt ett par sånadär ;);)

2009-06-14 @ 19:17:35
Postat av: anna

taaaaaaaaack bella :)(L)

2009-06-14 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0