20091406

hejhej, hinner inte skriva så mycket idag, men imorgon så kan jag.
men lite snabbt idag.
Jag började med en match som vi vann med 3-2 . vi spelade faktiskt bra om man tänker på att det var iskallt och det bara öste ner regn. Efter det så åkte jag hem och käkade och fixade mej och sen så skjutsade mamma mej till josefine och där så var med henne och hanna. sedan så kom kajsa och frida, och josefins syrra. :)
vi hade skit roligt.
men nu hinenr jag inte skriva nån mer för nu ska jag packa och sedan ska jag äta.
och nu kanske ni undrar ad jag packar till. Men det får ni veta imorgon :)

pussspuss. :)

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: fia

nu vart jag lite nyfiken ;)

2009-06-14 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0