20091606

hejhej, jag vet att jag lova att skriva om att jag sov över hos hanna men jag pallar inte det nu, eftersom det är fint väder så tar jag med mej kamera ut och fotarlite, och sedan kan jag skriva lite om dagen istället ? :)
bra, jag gör det iallafall.
jag ska snart gå och dusha och sedan så ska jag vara med bella, för hon ska sova hos mej idag . :D:D
och imorgon så fyller min mamma år för alla som bryr sig. så vi ska fira henne och massa saker också, så det kommer jag att skriva om. :)
men nu ska jag dra, ha det bra.
pusspuss :)


inga bilder idag för det hinner jag inte, men det komemr ikväll. :)

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: Anonym

gratta från mej ;)<3

2009-06-16 @ 14:38:50
URL: http://adissida.net/ajlak
Postat av: anna

okej, :)<3

2009-06-17 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0