20091706

hejhej, idag har jag faktiskt mest suttit i bildenoch sprungit ut och in hela tiden ;)
Men jag börjar att brätta om när jag, marcus, mamma och tessan åt på en reataugrang. det var värkligen gott!
jag kommer inte riktigt ihåg vad restaurangen hette med något bra iallafall.
jag åt kyckling och ris och goda mackor och massa sallad. ;)
det var riktigt gott.
efter vi hade suttit där och ätit klart och vilat lite så gick vi in till telia och köpte ett headset. sen gick vi till bildenoch körde till valbo och gick på ikea och jag köpte en vattenkanna, en tavlellist , ramar, pläd och massa smått och gott ;)
sedan så gick vi till skohuset och  tittade efter skor , men jag hittade ingeting, eller ett par skit snygga skor men jag köpte inte dom.
när vi tittat klart i valbo på massa klädersaffärer så stack vi till ica maxi och hanlade massa goda saker, och jag köpte ett läppglans. Och när vi precis hade satt oss i bilden och skulle precis åka så gick jag in till din sko och kollade, och jag hittade faktiskt ett par skor som jag länge hade tänkt på, men jag pallade aldrig köpa dom. men nu gjorde jag det ;)
det var ett par vanliga vita skor från victoria ;)
riktigt skör, och söta.
vi återvände hem och när vi kom ham så satte vi oss och fika eftersom det var mammas födelse dag, men vi fikade bara typ macka och choklad, men ändå. :)
Kl. 5 så började tessan och jag med maten, för vi skulle servera mat till famlijen. Vi gjorde medelhavsgryta med gräddkokt pasta. oooooh så gott ;)
men vi höll typ på att koka sönder hela huret, ;s
vi åt och sedan så öppnade mamma paket. hon fick grillkryddor och te och en spikmatta . :)
jag hoppas hon blev nöjd.
Jag gick ut och knäppte lite kort och sedan så var det dax för riktiga fikat. Vi åt tåra, eller krisptårta som det heter med grädde och jordgubbar. Och det var också riktigt gott ;)
och nu så sitter jag och min älsklings syrra här och ska snart gå och titta på något på tv.
pusss. ;*

det kommer ingen bild idag, för jag orkar verligen inte. :oo

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: fia

men du måste orka lägga utt lite bilder snart.

bra inlägg föreseten. ;)

det är bara att fortsätt. <3

2009-06-18 @ 11:14:04
Postat av: bbbella

för er andra som vill veta sov jag också där ,

men det missade hon visst .. ? ;)

2009-06-18 @ 11:59:26
Postat av: anna

hahaha, jag missade inte , men jag pallada inta skriva om allt roligt bella,.

det skulle fan ha tagit 3 år ;)

2009-06-18 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0