20091806

hejhej,
jag har ingeting att göra nu så jag gör ett lite "extranummer".
haha, nä men jag ska bara lägga in lite bilder om sommarlovet och lite sånt ;)
skriver mer ikväll.

SOMMARLOV
sommaren började regning                      
i 3 hela dagar regnade                                                                                                                        
det heta tiden.                                       
men efter regnet kommer solen.                                  

det regnade i flera dagar.
men sedan så kom solen ett tag.
ett litet tag, innan regnet kom.
men snart kommer solen ;)                                             


nu kommer solen titt landet och
allt blir mycket roligare ;)
älntligen kan man sola, och snart bada.
det är nu sommarlovet börjar                                           





ha det bra, pusss

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: Anonym

jadduu, du kommer på många roliga saker du !:)<333

2009-06-18 @ 12:34:31
Postat av: ♥ C U I T E L I N N E A ♥

tack för kommentaren!

fortsätt gärna läsa min blogg! ♥ :)

2009-06-18 @ 14:20:23
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: sara

hihi, vi måste värkligen komma på saker i sommar. :)

2009-06-18 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0