20091906

MIDSOMMARAFTON :D
hejhej, jag och min familj kom nyss hem från vårvik. Det är ett ställe där man kan fira midsommar på, eller fira oh fira. Man kan dansa runt missommarstången, och äta gott och sitta och fika :)
vi tog med oss lite bagetter och kakor. Vi var inte där så jätte länge men jag och syrran han knäppa många fina bilder.
kommer snart ;)
Innan vi stack hem så plockade vi lite blommor. När vi kom hem så stack jag och satt mej vid datan och nu har jag inte hunnit nå mer.
sedare på dagen så ska våra grannar komma som ni kanske vet och då ska det spelar kubb och massa lekar. Jag tror att det kommer blir skit bra!
nu kommer M Å N G A bilder. :)

pusss



                             

Är det bara jag som tycker att jag har uppdaterat bra ? ;)<3

G L A D   M I D S O M M A R :D 

.

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: Anonym

Upptaterar jättebra tycker jag! Tack för dina fina kommenterer! Gör en jätteglad verkligen! ha en underbar fortsatt dag. :) <3

2009-06-19 @ 16:46:30
URL: http://miqq.blogg.se/
Postat av: anna

tack själv ;)

och du fortsätter att uppdatera <3

2009-06-20 @ 11:05:28
Postat av: Lina

vad lik du och tessan var varann :o Kanske för att ni hade typ samma kläder, men ändå (a)

2009-06-20 @ 11:44:16
URL: http://linappersson.blogg.se/
Postat av: anna

haha,jaa, rätt så ;)

2009-06-21 @ 11:39:32
Postat av: NINA

glad midsommar ! :D

2009-06-21 @ 11:44:15
URL: http://nnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0