20092106

JAAAH.
nu är midsommar förbi och det är nu den riktiga sommaren börjar ;)
I fredags/lördags så firade vi ju midsommar och hade roligt. Gästerna gick hem vid 2 halv 3. fast jag gick och la mig kl. 1.45. (H)
jaa, vi hade det skit bra och vi skrattade och pratade. Och lekte gjorde vi också, det vart lyckat iallafall.

i lördags så var jag med ajla först. och sedan lina oh frida ;)
när jag var med ajla så kan man säga att vi gjorde mycket! vi försökte först komma in på en hemsida till ica där man kunde titta öppettider. Men vi hittade inget, vi skulle köpa glass men det var stängt på tempo så vi skulle cykla till ica. Men det blev in så. Men då kom jagpå att vi kunde cykla till vårvik, så jag satte på mej kort byxor och en t-shirt och packade väskan. Och sen gick vi hem till ajla så att hon kunde packa. men nä4r vi kom in till henne och gick in på hennes rum så såg vi att det inte var nån ideé att packa för när vi tittade du så SPÖREGNADE det. ;s
så vi hittade på lita andra saker. och det vi gjorde var att sminka oss som typ "emo" och sedan så knäppte vi kort. :D
bilderkommer. :)
och det var skit roligt, för när ajla och jag är igång och sminkar så vet man aldrig vart det slutar ;)
men den här gången så slutade den i handfatar med sminkborttagnings medel över hela ansiktet, och man kanske troratt det är lätt att få bort smink, men det är minsan inte så lätt när man har vattenfast kajal, ;s
men det gick bort hyffsat bra ; )

             


FRIDA OCH LINA :
vi gjorde typ ingeting , fast roligt var det.
vi knäppte kort till en fototävling, var ute och traska och spelade data.
och sedan skulle lina hem, så frida och jag fortsatte spela data .
men wedan gick vi ut med hennes kanin och sen med min hund,
när vikom tillbaka så tittade frida och jag på ROCKY. ooooo såbra. :)
vi åt lite frukt och chip och drack sider. sen kom min mamma pch pappa hem för dom hade varit på bio, och sen mina syskon, och då gick frida hem ;)
ha det bra. :D

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: Anonym

klicka bara bilder ;)

2009-06-21 @ 12:19:31
Postat av: Anonym

hahaha, <3:D

2009-06-21 @ 12:57:54
URL: http://adissida.net/ajlak
Postat av: evelina

sv: aa det tycket jag med hehe:)

ha det bra och tack för att du svarade :)

2009-06-21 @ 14:53:10
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Frida

Du verkar ha haft en jätte bra midsommar! Min var kall... och blöt... det haglade.

2009-06-21 @ 17:19:04
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: annA

hihihi, min miudsommar äägde ;)

2009-06-22 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0