20092406

HEJHEJ,
idag är det 2 månader sen jag , ajla och bella blev blodsyrror ;)
superduperroligt. :D

idag har jag varit medbella och vi har haft SKOJ!
vi har nog gjort allt man kan göra.
köpt glass, fotat, sminkat oss, spelat fotboll, haft ROLIGT, ätit osv osv ;)
imorgon så ska jag vara med ajla och bella ? och sedan så ska jag på träning och sedan packa för vi åker på lördag.
för alla som inte vet vad jag menar så drar jag och bella till västkusten :D
sjuktroligt!
också ska jag och bella krattabellas gård för hennes mamma hade klippt gräset och det var så långt så det vart jätte mycket "rester" kvar ;)

jag vet att jag inte har uppdaterat så bra, och nu när jag och bella drar iväg så kommer jag inte att uppdatera någoting nästan. men vi skaskriva " dagbok" och den kan jag skriva ner sedan ;)
hadet bra.

                                               
                                     vilken film giller du mest ? 

    
                                



ursäkta titanic bilden men den blev ful ;)
kommentera :D
'

pussss        

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: Khalid

Tack för du gillade bilderna! Vad ska du göra idag :D ?



svar på din fråga, titanic ^^

2009-06-25 @ 02:39:26
URL: http://khalid.blogg.se/
Postat av: NINA

ojoj, jag gillar ju båda

:3

2009-06-25 @ 10:26:13
URL: http://nnina.webblogg.se/
Postat av: Evelina

sv: hehe tack :)

du har en fin blogg men du borde byta bakgrundsbild då skulle det bli jätte snyggt kanske till nån lite sommrig som din heater? :)

ha det bra.

2009-06-25 @ 20:02:02
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Lina

TITANIC! twilight är tråkig. (a)

2009-06-26 @ 21:47:26
URL: http://linappersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0