2009någoting06

när det är fint väder har lilla anna annat för sig så hon kan inte blogga så mycket, ;/
hejhej,
som ni ser på rubriken så har jag typ glömt bort allting eftersom det är sommarlov. och det har ju TYP gått en vecka så hur ska det bli när jag börjar skolen ? ;)
jaa, det får ni väl höra sendå.
men nu kanske jag ska berätta lite om dagen innan jag ska dra och titta på Beck hämdens pris.
såå, idag har jag typ bara varit i värmen med min syrra och haft mysigt. ;)
ni gjorde verkligen någoting hela tiden. tex. kastade vattenballonger till varnadra, sola, sprang med vattenslangen, lagade mat, stusade, och gjorde lite annat också. :)
jag har faktiska blivit brun idag i de 26 garaderna. (H)
ja, då har ni fått veta lite omidag, och som sagt, jag har inte kunnat blogga så mycket eftersom det har varit så fint väder.
oh igår tittade jag typ bara på rocky ;)

lite som händer i veckan;
imorgon, lina och frida. eller så vill jag åka till vårvik med ajla och bella ;)
övermorgon: vetinte, bestämm något ? :D
och lite senare vet jag inte och blabla.
men på lördag så sticker jag oh bella till västkusetn ;D:D

                                  

rocky balboa, oooohhh . älskar filmen, (L)
det är inget skratt i den med det är så himla bra fördet ;)
drama och mycket boxning.
det är bra handling. ;)



pussar, hörs imorgon . trorjag, ?

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: moa

sv: haha det var inte så varmt :)

2009-06-22 @ 23:23:00
URL: http://moasbabbel.blogg.se/
Postat av: Denise

Sv: haha jaha:P jag själv tycker inte vi är så lika:P men kanske är vi det:)

Kram

2009-06-23 @ 09:45:21
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: ♥ C U I T E L I N N E A ♥

tack! din var också fin! :)

2009-06-23 @ 18:31:41
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0