bilder på G !

hejallt sommar brunt folk :)
nu sitter jag här och försöker skriva en liten pack ista. det är seriöst svårt, men det är lätt att komma på vad man har glömmt när man upptäcker att det inte finns med när man behöver det ;)
sååå,, det ska vi inte låta hända.
jaa, som sagt just nu sitter jag och tänker för jag och mamma ska packa när hon kommer hem.
sen så ska jag försöka hinna titta på oskyldigt dömd som börjar kl. 21.00 på 4an. det är riktigt bra faktiskt :D
Idag så har jag varit med nina och bella, ajla vet jag inte vad hon har gjort !? ;o
men skit samma.
vi hade det iallafall skit roligt! innan nina kom in i leken så krattade jag och bella hennes gård som ni kanske vet. sååå, jag har typ blåsor över hela händerna, och såklart har jag pillat lite på dom då att dom gick sönder (Y) så nu har jag skit ont >.<
hehe, bilder från idag kommer strax.
jag har själv inte knäppt några så nina har knäppt och hon är och badar nu så jag vet inte när hon kommer hem och kan skicka, det kanske inte blir nårga bilder.
men det får duga ändå, ;)
pussar


• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: Evelina

sv: jag håller med dig :)

tack för ditt svar.

2009-06-25 @ 21:09:10
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: bella

bytte du bort våran header påengång ? :o

2009-06-25 @ 22:56:53
Postat av: anna

sv: för att jag ville prova lite och så.

jag tyckte inte den var ful precis ;s<3

2009-06-26 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0