paryt bullar




tjenars.
idag 20090606 har jag ingeting att göra , så jag gjorde en katogori som heter redigerade bilder.
och där testar jag lite olika sortes färger och massa saker och sedan så får ni tycka till om vad jag har gjort. hoppas ni uppskaffar mina party bullar. ;)
receptet har ni på ett inlägg. men det är ju en kokboks recept. muffinsarna som tessan och jag bakade det är något HELT annat. och det är dom som kallas party bullar ;)


'

• ingen ska vara anonym på internet, dumma, elaka kommentrer vill jag inte ha. personen som skickat det kan kollas upp av Ip-nummer. fråga gärna innan du snor mina saker om det är OK! blir jätteglad av tips och glada kommentarer, så kommentera på! ♥
Postat av: fia

hahahahha, partybullar XD

2009-06-06 @ 22:27:48
Postat av: NINA

NAJS :DD

2009-06-07 @ 10:13:26
URL: http://nnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0